Packar packar

Tja bloggen! äntligen är min första tenta avklarad! Nu kan jag vila ut eller njaaee sitter och stress packar, fixar håret, naglarna, ansiktet osv. Hoppas jag inte glömmer något viktigt! Som förra gången då jag glömde min plånbok... ångeest alltså.

Jaja nog om det! Jag längtar tills festivalen på fredag då jag ska träffa min kääära sångare Tamer hosny! Jag vet inte hur min reaktion kommer vara om jag får chansen att träffa honom backstage och prata med han. Jag ska försöka vara iskall haha eller åtminstone neutral. Palla vara överdriven och hoppa på honom och leka vara hans största fan hahaha.

Det kommer även vara en partykväll med massa dj från nordafrika dagen innan festivalen. Så jag har nu fixat ihop två outfits för kvällarna. Sitter och funderar bara hur jag ska ha håret... :-)

Hahaha asså ni kommer dö av garv. Jag satt och tog bort min mascara med makeup remover och pratade med min syster samtidigt. Jag vet inte hur jag lyckades men jag råkade ta flaskan med ACETON för naglarna och gnuggade mot mitt öga. Alltså ni ska se vilken PAIN. Började skrika av panik och springa runt. Omg vad ont det gjorde och hela mitt öga svullna till. Shit vilken idiot jag är... Som tur var så hade jag aloe vera gel som jag la över så att svullnaden försvann.


Så nästa gång ni tar bort ert smink, prata inte med någon! Hahahhaha
Jag är lyckligt lottad som har en bra hy. Så jag använder aldrig några krämer förutom nivea som jag alltid lägger innan mitt smink. Ibland använder jag ansiktsmasker eller peeling. Ansiktsmask kör jag olika hela tiden men jag diggar denna på bilden som är från H&M med vanilla fudge. Riktig bra och billig ansiktsmask! Peeling som jag använder kommer ifrån Body shop. Kan visa bild på den någon gång.

Kommentarer
Postat av: j

HAHAHAHA omg fan vad synd! Det kommer gå bra, han kommer falla pladdask för dig och din snygga boootey!

2011-10-19 @ 21:03:19
Postat av: writing service

You know, I fully agree with you! This is a very much great idea to use this cosmetics


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback