28 Oktober 2011

Goddag bloggen!
Vad händer? själv har jag städat, tvättat, plattat mitt hår och fixat mina naglar. Ska snart börja locka håret (måste lyckas att fixa hollywood lockar!!) Och sedan bege mig ut för att leta B-day present till min bästa vän. Ska träffa min homie som pluggar nu i sundsvall och är här på besök. Han får hjälpa mig att hitta något fint. 

Ikväll ska jag dra på min gymnasie skolas Lan. Haha tro inte att jag ska ta med mig min dator och sitta och nörda där med alla nördar. Det är så inte jag alltså... Jag och spel går ej ihop. Nej men jag ska träffa alla gamla vänner som också ska dit och ha filmkväll med massa godis, redbull och popcooorn. Jag längtar! Ska ha med mig min mysiga filt oh tofflor. :D

Något jag älskar att göra är att ta hand och skämma bort mig själv med olika saker. t.ex att pyssla med mina naglar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback