11 octobre 2011

Dagen började jobbigt med kontrollskrivning i Matematik. Hoppas det gick bra. Men det slutade kul när jag åkte hem med två tunga grabbar från min klass :-) Vi pratade om religion (alla vi tre är muslimer) och vi kom överrens väldigt bra. Kul var det!

Blev lycklig när jag såg att klänningen jag beställde från H&M som jag tänkt ha på en av festival kvällarna i belgien hade packats och skickats! Så den hinner komma innan jag åker. yaaay :-D

Alltså igår. Jag dog av garv. Min nära vän (son) ringde mig igår och satte på mitt videoinlägg så jag skulle höra mig själv. Alltså snacka om mobbning i högsta grad haha. Det roliga är att han själv har bloggat... ska jag lägga upp länken Samy? ;-)
(L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback