Plattång

Jag får ofta frågan vilken plattång jag använder... Så jag tänkte svara på den frågan här!


Jag använde vanlig OBH nordica förut rätt så länge. Men en dag såg jag i Media Markt att de hade sänkt priset rejält på Babyliss icurl! Och jag hade hört att den var jättebra. Så jag köpte den och ni ska veta att sen dess så har jag alltid ångrat varför jag inte köpte två av den! Den är sjuukt bra. Förut tog det mig MINST 45 min att platta håret. Nu tar det knappt 15 min. Och glöm inte att mitt hår är lockigt. Så den har verkligen funkat perfekt för mig!

Den har även en "locktång" inbyggd men jag fattar fortfarande inte hur man använder den? Hahaha, ska försöka hitta på youtube.
My baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback