Modeling

Den 1 december ska jag på min första plåtning! Okej tro nu inte att det är för någon tidning eller whatever hehe. Utan det är min vän som vill bli fotograf och behöver lite proffsbilder till sin portfolio. Så jag som älskar att posa ställer såklart upp! Jag får ju trotsallt fina bilder som jag kan ha i blogg designen osv :-) Så det ska bli AWESOME!


Vi kommer fotas i en fotostudio i min gamla gymnasie skola! De har fått in massa proffs stuff till studion så det ska bli sååå kul! Min vän som snart är klar med sin makeup artist utbildning kommer vara där och sminka mig. Jag längtar så mycket! Nu behöver jag bara hitta lite inspiration till plåtningarna. Jag vill ju ha något snyggt men även roligt och kreativt. Ni får jättegärna komma med tips mina söta!


Kommentarer
Postat av: J

Fan vad kul!!! FÅR JAG VÄLJA UT KLÄDERNA?!?!?!

2011-11-21 @ 23:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback