Mardröm

Idag var det ingen bra dag. Jag vaknade upp med hög feber och värre förkylning. Tog mig till skolan för att skriva tenta. Det gick skit. Kunde inte fokusera och jag var helt utmattad pga febern. Det blir en omtenta för mig i januari. Det är jag säker på. Aja. Inget jag kan göra åt..

Sen efter åkte jag till Kista galleria en snabbis för att köpa hörlurar. Ni som läst aftonbladet vet vad som hänt. Ja, jag var där när flera män beväpnade rånade guldfynd och lämnade en väska med en bomb(?) och sprang iväg med en mask på huvudet. Det blev panik i köpcentrumet och folk började springa. Polisen kom direkt och fick ut alla och stängde hela centrumet. Det var helt sjukt! Och allt gick så fort. Jag hann knappt reagera. Blev så chockad att jag bara stod där och stirrade och mina ben kunde inte röra på sig. Herregud vilken känsla. Det var inte alls kul kan jag säga. 

Aja. Nu ska jag ta en ipren och sova. Vill bli frisk innan torsdag då jag ska plåtas. Hoppas ni har det bra mina kära.

Kram.

Kommentarer
Postat av: J

Vilken tur att du blev oskadd!! Krya på dig! <3

2011-11-28 @ 23:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback