Awesome day!

Det var sjukt kul på Attitude mässan idag! Synd att min biljett bara gällde idag och jag var inte där förrens kl 17.00. Men tack till modegallerian.se som jag vann biljetten hos! 

Det fanns så mycket intressant att titta på. Allt från kläder, smycken, smink, bilar och dekorationer! Jag köpte mode tidningar, fick en nagel fixad med geletipp, och massa andra saker! Jag träffade även FOKI som sålde sina söta kläder där.










Min lillasyster får en nagel fixad med geletipp. 


Hon gjorde en skitsnygg design! 


Sen var det min tur! :-)


Jag valde en rosa glittrig fär på nageltippen. Det blev så snyggt! Blev sugen på att fixa fransk manikyr med geletipp... Dock så kostar det så mycket. Det får vänta till nästa månad.


Snygga mini coopers fanns det gott om! 




Oriflame by Sweden var där! Jag pratade med en som jobbade där och det första jag sa när hon frågade om jag hade hört talas om Oriflame tidigare " Ja, jag har sett reklamer överallt i Marocko". Hon blev inte chockad och Marocko var tydligen en av de största konsumenterna av Oriflame! Fett coolt va? Synd att märket inte syns så mycket här i Sverige. Det är ju svenskt!




Hahaha alltså min reaktion när jag såg dessa var "Daaamn vilka stora läppstifter och nagellack!" Hur snygga är inte dem? Dem är från kostaboda. När jag skaffar mig mitt egna hus så ska mitt sovrum vara fullt med sånna här dekorationer! Såååå snyggt!






Jag gav dessa godingar en slängkyss innan jag sa farväl.


Puss Puss!


Beyond Retro var där med en massa glittriga plagg.


Mr Dukan kommer säkert döda mig nu. Men jag åt två praliner! :O Jag har varit duktig och under 5 dagar har jag ätit exakt det man ska äta. Jag ska börja med andra fasen imorgon/överimorgon så detta skadar väll inte? Jag har dessutom hoppat över middagen nu. 


Man kunde köpa 4 tidningar för 100 kr + en gåva! Så vi köpte såklart.


Jag köpte även en Kabuki borste för endast 50 kr! Sen så köpte jag världens bästa grej! Seriously! När tjejen som fixade min nagel skulle ta bort mitt gamla nagellack så sa hon åt mig att stoppa in fingret i en burk med svamp och gnugga lite mot den. När jag tog upp fingret så var all nagellack borta! Och hon bad mig att lukta på fingret och oh my god vad gott det luktade. Det här var seriöst bästa uppfinningen någonsin! Nu slipper jag kladda med aceton på papper och shit. Jag köpte den direkt!


Och så blev det lite dekorationer till naglarna. 



Kommentarer
Postat av: J

Ååh gud vad kul det verkar vara!! Mini cooper i mitt hjärta!

2011-11-27 @ 13:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback