21.11.11

Hey dolls!
Hoppas ni mår braa :-) Min dag började segt. Jag hatar när jag sitter framför spegeln i hundra år och ska fixa mitt hår eller smink och ändå blir jag inte nöjd! Samma sak med kläder. Byter om 1000 ggr och varje gång ska jag tycka att något ser konstigt ut. Hatar den där situationen. Vill bara ta på mig pyjamasen och krypa under täcket igen. Aja vad ska man göra.

Jag fick hem lite kläder idag som jag kan visa upp lite senare. Jaa sen vet jag inte vad jag ska berätta om mer. Jag vill så gärna lägga upp massa dagens outfit (ootd) men jag hittar ingen som kan fota mig!! haha åh ni tycker det är jätteintressant va? klart ni gör :-)

Kommentarer
Postat av: J

Jag har samma problem! Vi kanske kan komma på en lösning?

2011-11-21 @ 23:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback