trött & stressad

Goddag på er.
Är så himla arg och trött och stressad och ja allt negativa. Matchen igår gick åt helvete. Algeriet fick straff efter 3 min av första halvlek och domaren var HUNDRA% mutad. Om ni såg matchen så förstår ni nog. Spelarna tacklade våra spelare hela tiden och fick aldrig någon varning medans vi fick gult kort för inget. ÅÅÅHHH. Helt sjukt och pinsamt att låta sig gå ner till den nivån som algeriet gjorde igår. Vi som är grannar borde ha mer rättvisa och respekt mot varandra. Men aja i juni ska de spela hos oss och då blir det rättvisa för det är Marocko står för. Rättvisa. Sen måste Marockos landslag rycka upp sig lite. Dåligt att de inte kunde sätta in ett enda mål. Men inshalah bättre tur nästa gång då det iallafall inte kommer uppkomma något fusk i spelet.

Nog om matchen. Jag reser ju iväg imorgon bitti. Måste fixa allt idag etersom flyget åker vid 7 tiden om jag minns rätt. Sitter och tänker på om det verkligen är värt att sitta på datorkomm-lektionen eller om jag ska dra hem för att packa och fixa allt som behövs inför resan. Det blir nog så att jag smyger ut fån klassrummet och drar hem. Jag behöver sömn! Sover knappt något om kvällarna pga allt pluggande.
Höreeeeeees seeeeeeeeeeeeen
Visst ser det ut som att jag har kort hår på bilden? Haha, lurade alla i min skola om att jag hade klippt mig sådär kort när jag visade bilden. Snacka om deras reaktioner dagen efter när de såg att mitt långa hår fortfarande var på plats. Tänker aldrig klippa mig så kort. Älskar mitt långa hår även fast det kan vara jättejobbigt att sköta.
Håret är kvinnans skönhet!

Kommentarer
Postat av: IssaTrönnblom

Hejsan!

Just nu har jag en tävling på min blogg där man kan vinna ett valfritt smycke. Om du vill vara med och delta kan du gå in på den här länken http://tronnblom.blogg.se/2011/march/vinn-valfritt-smycke.html . Om du inte gillar sånna här kommentarer så är det bara att ta bort det och låtsas som ingenting. Ha en bra dag :) ♥

2011-03-28 @ 17:02:10
URL: http://tronnblom.blogg.se/
Postat av: j

hoppas du har så kul där babe!!!<3

2011-03-29 @ 00:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback