Storstädning

Musik på högsta volym och städning! Fett kul att dansa och städa samtidigt :D
Det är ju nyår snart så håller på och storstädar med min syster för att kunna ha tid att gå ut innan 2011 tar slut. 

Jag tänkte göra en resumé på detta år. Det har hänt så mycket.  Det skulle faktiskt vara kul. Vad tycker ni?

Nu väntar tvättstugan på mig... Take care dolls.


En bild som min kusin tog från planet påväg till Marocko för några dagar sedan. Detta är min hemstad Kenitra som ligger vid kusten till Atlanten. Ser ni de två "pelarna" som går ut i havet? Mellan dem två så är det floden Sebou som börjar och går in mot landet. SoubhanAllah.
Saknar mitt hemland så mycket. Längtar tills jag åker dit igen



Kommentarer
Postat av: Anonym

det skulle vara kul om du kunde göra det :)

2011-12-26 @ 18:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback