I slutändan står man där ensam

Jag har som person växt otroligt mycket de senaste åren. Jag har lärt mig att inte vara naiv och att inte lita på någon. För det finns ingen person som vill dig något gott förutom din familj. Inte ens dina bästa vänner står vid din sida när du behöver dem.

Att se på när ens närmsta vänner är så falska och de tror seriöst att man är dum i huvudet som inte märker(?) Att man ser på hur de tror att de är bättre än en... Äh, detta gör mig inte besviken alls. För jag har mött så falska mäniskor och blivi så sviken att jag knappt blir förvånad längre. Snart kommer man gå förbi dem man känner utan att säga ett simpelt hej. Jag tror knappt jag har knappt några vänner kvar(?) Men jag är lyckligt lottad som har en familj som bryr sig om mig. Mina föräldrar och mina syskon. Allt annat kan ta sig...

Puss på er mina läsare. Ni är bäst jag svär.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår dig. Har själv blivit sviken av så många mäniskor runt omkring mig. Det är bra att du är en stark person. You go girl

2011-12-21 @ 22:34:12
Postat av: J

Whaaat, nu hänger jag inte med..

2011-12-21 @ 23:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback