Ångeeeest

Kom hem runt 7 tiden. Vart heeelt död. Det enda jag såg framför mig var sängen. Har sovit ändra fram tills nu. Jag vet inte vad jag ska göra kl halv 1 på natten? N kommer jag aldrig kunna somna om... Jobbigt. 

Det har varit skitkul! Jag och skridskor alltså... Om ni hade varit där så hade ni fått er ett gott skratt. Kände mig som bambi på hal is. Men mot slutet efter att ha plågat mina vänner till att lära mig så blev det lite bättre haha. Men detta måste definitivt göras om. Så himla trevlig stämning det var där.

Bilder kommer upp senare. Måste även visa mina inköp de senaste dagarna. Och skriva en årsresumé... haha :D

Godnatt mina kära. Jag kommer nog vara vaken som en uggla denna natt. Ska leka med min söta hamster. Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback