Spring/Summer 2011

Rotade lite bland några av de nya klänningar jag köpt som ska börja användas flitigt nu när det är varmt. Är superlycklig över min studentklänning också. Tyvärr får ni inte se den förrens utspringet men jag kan visa en liten detalj från den hihi ;-)

Vackra långklänning som jag tänkt inviga på mösspåtagningen om ungefär 1 vecka.

Jeansklänning

Älskar denna söta klänningen. Tyget är så lent och skönt. Ska nog ha den på flaket eftersom jag inte vill att min vita klänning ska dränkas i öl.


NU ska ni få se een liiiten detalj som jag föll för i min studentklänning :)
Längtar till mitt utspring! Nu måste jag bara hitta matchande skor.


Nu vet jag varför bilder inte ville laddas upp. Bilderna för högs vara 8 MB och mina bilder är mer än 9 MB. Så jag har fått minska storleken lite och nu verkar det funka.



Kommentarer
Postat av: j

Jättefina klänningar!! neej vill se heela klänningen!!

2011-04-18 @ 21:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback