Dubbelträning

Jag har världens träningsvärk från igår. Körde ett hårt konditionspass i gymmet på morgonen och senare på dagen körde jag en blandning av powerwalk och jogging med systern flera kilometer. Stolt är jag men träningsvärken döööödar mig. Haha vi sprang i E4 vägen så vart det bilar som tutade och gjorde tummen upp för oss.


Ett tips till er nybörjare. När ni powerwalkar, ha armarna i 90 grader och använd dem så mycket det går för att få mer fart. Det gör även så att musklerna i midjan och höfterna jobbar. Det kan se lustigt ut men det gör att man får mycket effektivare träning.

Idag ska jag köra ett träningspass på kvällen efter att jag tvättat klart i tvättstugan.

Ni som degar vid datorn hela dagarna. FY SKÄMS. Ut och låt Vitamin D tränga in i er kropp!

Kommentarer
Postat av: JULIA - Fashion blogg

Hejsan!

Några planer för helgen!? <3



psst! följa varandra via bloglovin!?

2011-05-12 @ 20:06:08
URL: http://juliaaahh.blogg.se/
Postat av: a

Hej jag kom in på din blogg av en slump, jag googlade marockoanska klädder, för att visa en klass kompis, hur en carftan ser ut , och nu har jag läst lite i din blogg , den var ganska bra faktis, du fick mig att längta till marcoko bara med dina vackra bilder , och hur fick du din marockoanska falgga på din Taek wondo

dräkt. sån hade jag inte jag för ut när jjag håll på . Hör gärna av dig , söta bilder på dig :)

2011-05-21 @ 21:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback