9 April 2011

Godmorgon!
Jag vaknade för ett tag sedan helt död och sliten. Har träningsvärk överallt men vet inte hur och varför? Det måste nog vara gårdagens lååånga promenad och springande hit och dit.

Idag ska jag nog inte gå ut alls. Kanske en promenad med systern om hon orkar. Jag måste rensa min garderob och ta bort alla vinterkläder och ta ut vårkläderna! :)

Åh jag drömde världens mardröm om mitt student-utspring. Jag drömde att mitt plakat aldrig blev färdigt så de var tvungna att ta ett A4 papper och skriva grattis på studenten och klistra fast det på en pinne!!! Sen så spöööregnade det och min klänning blev smutsig och allt var katastrof. Snacka om att bli tårögd. Haha det roliga var att under drömmen så sa jag gång på gång till mina klasskamrater att "hörrnii det här är bara en dröm jag lovar! Det här är inte sanning vårt utspring är inte förrens om två månader" Hahahaha mina drömmar är cp. Aja hoppas detta verkligen inte händer då dör jag. 10 Juni ska det vara fint väder och allt ska gå som det ska!! Inshallah.
Igår på O'learys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback