5 april 2011

Tja Tja TJa.
Vad händer? Själv kom jag precis hem från skolan. Sitter och tänker på plugget + att jag måste köpa nya svarta jeansleggings heheheheheheehehehehe :p
Nåja. Igår var jag i Kiiistaaaa och köpte GULA kläder. Kan ni tänka er gula kläder? jag blev kär. Älskar gult nu. Invigde en gul topp idag som jag köpte igår. Såg ut som en AIK huligan... 

jag tänkte skriva om något särkilt men nu glömde jag bort. Juste ja har ju glömt bort att berätta om min london resa! Jag lovar att göra det idag. =)
Påväg ut igår. Visst har vädet föbättrats rejält! Skönt.
Min söta klänning som jag köpte.
Detta var igår alltså!



Kommentarer
Postat av: j

snygg klänning! ser att du börjat med linser din heting!

2011-04-06 @ 11:43:21
Postat av: B

Sista bilden ser fett läskig ut! Ormögon :P

2011-04-06 @ 23:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback