Skolfotografering

Hej på er!

Äntligen är jag hemma från skolan.
Haha alltså ni ska se idag. Jag stressar till skolan på morgonen för att vara med i klassfotot. Egentligen har jag värsta sovmorgon. När jag kommer dit så har dem börjat med porträttfoton först så att jag ( den enda tjejen i klassen ) skulle hinna vara med i klassfotot. Jag ba nice nu hinner jag sminka mig och fixa mitt hår. Sen kommer jag tillbaka efter 20 min så ser jag att dem redan hade ställt sig tillsammans och skulle bli fotade. Så kommer jag inspringande och avbryter dem haha. Men fan om inte jag hade vart med i fotot så skulle det va tråkigt med bara massa killar eller hur? Jag ska alltid lyckas göra saker i sista minuten. Sen kommer 2 till killar från klassen men dem blev inte insläppta HAHA. dem fick stå ledsna utanför glasväggen och titta på oss.

Nu ska jag gå och kolla så att mina fiskpinnar inte bränns. kram på er!

invigde min nya klänning från H&M!

använde mina snygga silver smycken från Marocko ( dem två breda ),
den smala är en present från en vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback