Nya läsare

Efter att jag blev länkad hos Ana-gina så har jag fått betydligt mer läsare än vanligtvis. Det glädjer mig otroligt mycket och jag hoppas att ni fortsätter att kika in i min blogg. Lämna gärna kommentarer så jag får veta vilka ni är som läser =)

Snabb fakta om Moi:
Namn: Imane (uttalas Iman)
Ålder: 18 år
Bor: Stockholm
Ursprung: Hel Marockan
Övrigt: Jag studerar Naturvetenskap sista året i IT-gymnasiet. Min fritid består av massa plugg ( Nej natur är ingen lätt linje ). Jag tränar Taek wondo och älskar att sjunga överallt men inte i duschen hihi. Mode är min passion. Dock kör jag MITT mode. Juste glömde svara på en fråga från en läsare. Ja jag är en STOLT muslim ^^

Ja det var väll allt. Orkar inte skriva mer haha vad lat jag är.

Bisous pour vous!
Visst passar jag i sjal? Jag tycker alla tjejer gör det. Det framhäver ens fina ansikte.
haha trevliga strumpor...
Iafl så är detta en bild från ramadan 2010 i moskén.


Kommentarer
Postat av: Sabrina

SV: åh tack så mkt! Men som du vet själv är det ett helvete att sköta lockigt hår. Hittar du någon dunder produkt får du gärna tipsa :)

Jaha vart i Kenitra?

2010-11-21 @ 19:10:10
URL: http://sabrinadavut.blogg.se/
Postat av: Nadine

Vad söööt du är i sjal!!! :D

2010-11-21 @ 21:24:29
URL: http://nadinel.blogg.se/
Postat av: Nadine

SV: Tack så mycket :D

2010-11-22 @ 16:16:02
URL: http://nadinel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback