Natural curls

Mitt hår är egentligen naturligt lockigt men jag har väldigt mjukt hår så mina lockar blir väldigt mjuka. Jag älskar mitt lockiga hår men jag orkar inte ha lockigt så ofta eftersom det är jätte jobbigt att ta hand om. Jag får massa tovor jätte lätt för att mitt hårstrå är så himla tunt. Därför är plattången min bästa vän.  Men nu har jag börjat inse hur fint det verkligen är med lockigt hår och jag borde vara glad över att jag just har det. För mig är det enkelt att platta håret. Men för dem som har naturligt rakt hår är det jätte svårt att få fina naturliga lockar.

Tänker börja köpa lite hårvårds produkter för lockigt hår och lägga ifrån mig plattången ibland. Jag älskar när jag får sådan himla stor volym i håret när jag har lockigt, problemet är att vid hårrötterna så blir håret platt och jag får ingen megavolym. Har hört talas om produkten dust it som man tydligen får jättebra volym av. Får nog ta och prova den.
Vackra sångerskan Myriam Fares.


Jag med lockigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback