Koreografi & Ipod Nano

Har dansat i två timmar framför spegeln! Är helt död. Jag håller på att komma på snygg koreografi till min dansgrupp som ska uppträda i julshowen. Det går faktiskt helt okej och jag har nästan fixat klart till halva låten.

Nästa vecka måste jag ut och shoppa lite saker inför min "weekend resa" ska ju bara vara borta i 4 dagar. Jag längtar verkligen. Det är iallafall inte lika kallt som här i Sverige och det snöar INTE. Jag kommer såklart att blogga! Men jag vet inte om jag tar med mig min bebis (dator).

Juste!! Är det någon som har inskaffat sig Ipod Nano 6 generationen? Den med multi touch. Jag har haft min Ipod i 3 år och den börjar ta farväl. Tänkte köpa en innan jag ska resa. Problemet är att jag inte vet om jag ska ta den 5 generationen eller den nyaste multi touch. Jag är inte van med liten mp4 spelare vilket den nya är. Hjälp mig att välja!

Min andra halva som tänker lämna mig :(
Vem ska bli min nya halva?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback