Eid konsert

Heeeeeeeelloouuwww.

Jag är så glad. Jag blir så glad varje gång jag hör Maher Zain's låtar. Han är den bästa sångaren som finns. Hans låtar går verkligen in i hjärtat direkt. Varför är han gift? :( haha fan jag får inte bli kär i honom.
Maher Zain är en svensk sångare som skrev lyrics till kända artister som Lady gaga mm men lämnade allt för att istället sjunga islamiska låtar såkallade anasheed. Jag är så stolt över honom. Idag så var jag i Eid konsert i vällingby och där uppträdde Maher zain. Hans röst är så fiiiiin att man smälter lite hehe. Det var fantastisk stämning i scenen. Jag ska ladda upp en video från konserten senare.

Nu får ni njuta av några låtar från Maher som jag älskar.



hur vacker är inte den här sista låten? Islam handlar om kärlek men på rätt sätt!


Lyssna och njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback