Can't get enough

Såja, Första delen av det jag beställde från kära H&M hämtade jag ut från posten. Sen blev de en sväng in till synsam för att hämta mina nya glasögon. Snygga var dem och passade mig fint fint. Men jösses vad jag blev yr när jag tog på mig dem. känner mig fortfarande yr så jag klarar inte av att ha dem hela tiden. Optikern hade tidigare varnat för just detta och tydligen kommer jag att vänja mig om ett par dagar. kul.

Här har ni en "Hej titta på vad jag har på mig idag! *fniss*"
Jag vet att det här inte passar i snön, I promise kommer inte göra det även fast jag är så sugen på att ha på mig dem, SÅ J*VLA SNYGGA.
Jag har använt min svarta transparenta skjorta flitigt och nu fick en likadan i Khakigrön joina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback