22 November 2010

Godmorgon سباح الخير
Hoppas att ni sovit gott. Jag lyckades som vanligt komma försent till min första lektion. Vi araber har våra egna tider. Säger man kl 8 så kan man veta att personen inte kommer att synas till förrän kl 10 hehe. Medans svenskar verkligen kommer priiiiiiick kl 8. Man blir verkligen fascinerad. LÄR OSS hur ni lyckas.

jaaa mina kläder från H&M kommer imorgon. Perfekt inför resan jag ska göra om 2 veckor.

Jag brukar alltid tipsa om fina kläder men i detta inlägg ska ni bli tipsade om något jag istället tycker är fult.
Fransar? Är det bara jag som inte förstår vad det är som är wow med fransar? väskan skulle ha sett betydligt bättre ut utan massa fransar som hänger där i onytta. Men för er som tycker att den är wow så kommer den ifrån H&M och kostar bara 69kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback