21 November 2010

Salamu Alaykom! (peace be up on you)
Nu är jag hemma och kan börja blogga för fullt igen! hoppas att ni har saknat mig :$
Jag har haft en underbar helg tillsammans med mina nära och kära. Som alltid så ska jag gå upp massa kilon varje gång jag åker till mina kusiner. Varje gång vi ska äta så ska min moster lägga MASSA mat på min tallrik och ba WALLAH du ska äta. Och när en säger wallah så kan man inte säga nej utan då är man tvungen att äta hehe. Men det var himla kul. Vi marockaner har alltid kul när vi träffas. Vi ska alltid snacka skit om marockaner och Marocko hahahaaaaaa. Ändå är vår kärlek till Marocko obeskrivlig. Nmoot ana 3la maghreb.

Jag sitter och överför videos från eid festen igår. Vilken härlig stämning det var! Det satt några palestinier bakom mig och min syster och asså dem fick verkligen all uppmärksamhet från publiken haha. Dem stod och dansade dabke och sjöng och klappade. Härliga killar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback