SMULPAJ

Tjenare!
nu har jag klippt färdigt videon och fixat o trixat lite hehe. Asså min syrra är så trög att hon filmade mig helt snett. jag måste rotera på hela videon men aja, ni ser iallafall det jag lagar =) nästa gång jag gör en mycket bättre.
Alla videosar jag sett i bloggar är typ likadana. humor, sjunger, eller hälsningar bara. Så det här blir nytt för er.

haha ni kmr märka i videon att jag säger "så" 100 gånger. Oh herregud vad kvalitén sög när jag laddade upp den på Youtube, hmmm..


Kommentarer
Postat av: Nora

hahahahhaha imane du ba så så så så så så

2010-05-02 @ 09:38:55
URL: http://tussas.blogg.se/
Postat av: Melaika

HAHAHA feeett söt, fortsätt, mer videos, bästa!!

2010-05-02 @ 11:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback