Packat resväskan

Mina söta läsare och mina vänner.

Idag reser jag bort till Marocko. Jag kommer att befinna mig där i 2 och en halv månad. Dude undrar hur jag ska klara det hehe. Iallafall så kommer jag att försöka blogga så ofta jag kan! Jag lovar att göra minst ett-två inlägg per dag med massvis med bilder under resan. Nu väntar min proppfulla resväska som har överkilo att stängas :( får stoppa in lite saker i fickan haha! ( låter importigt )

Jag vill även be MELAIKA.blogg.se att börja blogga om hennes resa i etiopien och JINA.BLOGG.Se hoppas jag att du uppdaterar ofta om hur det är i Sverige.

See you guys! må gud ta mig och alla resande till marocko utan problem. Amin.
peace & love

09.06.10-18.08.10 inshalla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback