Vinterräddare

Jag tänkte tipsa er om hudvårdsprodukter som är ett måste nu i vintern och som jag själv använder.

Vaseline:
Mjuka läppar och inget fnas? Då ska man använda vaseline. Jag använder vaseline med mandelolja som gör att läpparna blir extra mjuka och det håller jättelänge. Det räcker med att använda det på morgon och kväll.

Nivea soft:
Känns hyn torr och stram? eller t-zonen känns fettig? Då ska man använda nivea soft för ansiktet. Det gör att man får en återfuktande hy men ändå så känns inte hyn fettig. Jag använder den alltid som en primer under foundation det gör så att foundationet smälter bättre i hyn och ser transparent ut.
Arnica Essentiel, Yves-rocher:
Mjuka händer som varar länge i vinterkylan? Då ska man använda Arnica Essentiel som innehåller vårdande oljor från växten arnica. Den luktar jättegott också och det är ett plus för mig eftersom jag älskar krämer som luktar gott.
Manucure Duo Nagellack Tillväxt & Skönhet, Yves-Rocher:
Naglar som lätt går sönder? Då ska man använda Manucure Duo Nagellack Brilliance&protection. Vita baslacket är berikat med olja från ingefära som ökar tillväxten och styrkan i naglarna. Topplacket innehåller extrakt av trädet Ginkgo Biloba som gör naglarna motståndskraftiga och ger dem lyster


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart köper man den första produkten och för hur mycket? :)

2010-01-21 @ 20:41:48
Postat av: SVAR FRÅN IMANE

Den finns att köpa bla i KICKS och kostar ungefär 30 kr, verkligen prisvärd

2010-01-21 @ 20:57:46
URL: http://lamodette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback