Poisson L'imperial

Idag ar sista natten har i bryssel. Imorgon aker jag tillbaka till kalla Sverige. Det ar mycket varmare har jamfort med sverige, +10 grader varmt och ingen sno. Idag var jag i tva marknader dar dem saljer klader, smycken och andra saker. Jag fick med mig lite smasaker som losnaglar, leggings, halsdukar och smycken. Allt kostade mellan 1 euro till 2 euro, jattebilligt!

Vid lunchtiden tog min kusin oss till en himmelsk fisk restaurang, man fick valja melllan 20 sorters farsk fisk och skaldjur. Jag smalte nar jag sag all fisk haha, jag alskaar fisk. Speciellt fisk fran Marocko som saklart serverades i restaurangen. Synd att det inte finns sadanna restauranger har i Sverige. Det ar mycket saker som Sverige tyvarr har missat nar det galler mangkultur.



Jag aaalskaaar belgiens praliner och tryffel chocklad!!! Vill man ata riktig belgisk choklad ska man besoka affaren LEONIDAS, dem saljer praliner for 20 euro per kilo. Dyrt men vart det! asken pa bilden innehaller 1kg sa det ar mycket choklad.



sant har har jag i princip atit hela tiden, man far inte nog av tartor och belgiska vafflor.


Forutom att min kusin jobbar i radio kanal och far traffa massa kandisar hela tiden sa ar han aven en riktig grym DJ!


For 7 euro far man bada i en riktig marockansk hammam (SPA) haha! fan att det inte finns i Sverige.





Snygga boots med nitar, endast 15 euro.




marockansk kaftan (dress) och andra marockanska saker som saljs overallt.


Jag och min syster i Restaurangen idag.


Marockansk sallad till forratt och en stoooooooor tallrik med massa friterad&stekt fisk och skaldjur.



Jag far inte glomma marockansk myntaté ;)


Kommentarer
Postat av: Melaika

Ååååh vad roligt, visste inte att du skulle åka!!

2010-01-18 @ 17:07:17
URL: http://melaika.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha! Äntligen!! Visst är leonidas underbart? :D

2010-01-20 @ 22:18:03
Postat av: SVAR FRÅN IMANE

2010-01-21 @ 09:13:32
URL: http://www
Postat av: SVAR FRÅN IMANE

Ja! jag älskar deras choklad så jävligt god. Och deras våfflor också. Gud alla som inte ätit belgisk choklad och våfflor har verkligen missat något i sitt liv

2010-01-21 @ 09:14:32
URL: http://lamodette.blogg.se/
Postat av: Mirre

Hahaha'!! ser du! I told yaah.... om man missat leonidas så har man missat mycket!! ;)

2010-01-21 @ 20:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback