Jävla snöstorm

Åhhhh det tog mig 2 timmar att komma hem fastän det egentligen bara ska ta 50 min. Men pga snöstormen så kom det inga bussar. :( Så nu sitter jag här hemma frusen med en kopp té.
Jag satt och kollade på mina bilder i datorn när jag var i skolan och så hittade jag bilder på min hamster som jag hade innan sommaren. Jag saknar den så himla mycket :( Världens gulligaste hamster man kan ha.

Min söta Nosi, Jag kunde tyvärr inte ha kvar den eftersom jag skulle åka till Marocko i somras och ingen kunde ta hand om den. Så vi gav bort den istället.

Kommentarer
Postat av: Rasheed

Ohh :S !! can't you bring him with you ?! .!

2010-01-27 @ 18:32:33
Postat av: SVAR FRÅN IMANE

No, i gaved him to a family. you know i couldnät take him with to morocco. :(

2010-01-27 @ 19:40:40
URL: http://lamodette.blogg.se/
Postat av: Anonym

it was a her not a him

2010-01-29 @ 19:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback