Belgien here i'm!

Hej allihop! jag är just nu i belgien och har så himla kul. Resan gick jättebra! jag älskar ryanair, bästa flygbolaget. Jag känner mig som i Marocko här i bryssel. Tänk er som typ chinatown i USA, här har dem marocko town haha. Jättekul faktist och folket här är så himla trevliga.
Jag tror nog att jagkommer gå upp några kilo hehe men faaan vad det är värt. Mmm riktig belgisk choklad och våfflor med massa grädde och nutella och andra godheter.


fin utsikt över belgien från flygplanet


dagens outfit. Tunika från VILA, Lackleggings.



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

GLÖM INTE ATT BESÖKA CHOKLAD AFFÄREN "LEONIDAS" !!!

2010-01-16 @ 00:48:08
Postat av: SVAR FRÅN IMANE:

Haha min kusin som jag är hos bor precis framför där leonidas tillverkas. Så jag har bett honom att ta mig till deras butik för att smaka på deras praliner :)

2010-01-16 @ 16:01:13
URL: http://lamodette.blogg.se/
Postat av: Mirjam

Hahahaha!! Omg, jag kommer till dig omedelbart!

Then what are you waiting for! Jag skulle typ spendera mer tid i butiken än att sitta framför datorn. Yalla habibti, do your work!!

2010-01-17 @ 13:05:25
Postat av: J

Ååh hoppas du har det skitkul, det förtjänar du verkligen! Ät lite choklad åt mig med! Är fett avis :O<3

2010-01-17 @ 13:49:46
URL: http://jina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback