Alla ser likadana ut?

Jag satt och tänkte på dem här stora bloggarna som Kenza, Blondinbella, Kissie... När man tänker efter så är dem ju allihopa likadana. Liksom utseendet, beteendet osv. Dem är Smala, rakt hår, gillar att festa osv. Så tråkigt att det inte det finns en blogg som är heeelt annorlunda men ändå känd och omtyckt. Jag ska bli en sådan känd bloggerska Haha! Jag är inte pinnsmal, dricker inte och festar heller inte.

Idaag har jag haft en låång dag med matteprov, imorn har jag matte prov i del 2. Nästa vecka har jag kemi prov och fysikprov. Men jag försöker tänka vad skönt det kommer att bli sen veckan därefter. Då kommer jag vara borta från skolan i 1 månad! woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback