hyperaktiv!

Hej på er! Jag fick en så himla energi i morse när jag såg att termometern visade 5 C ute! Jag tog på mig min älskade skinnjacka + stor halsduk och begav mig till arbetsplatsen =) När jag slutade mötte jag upp min vännina Meli och åt middag i älskade burger king! visst är burgerking myyyycket godare än Mcdonalds? Man känner iafl att man äter riktigt kött... Sen satt vi och bestämde framtida planer! hihihi. Jag hittade en jättefin bustier/korsett från NewYorker som jag bestämt ska bli min så snart som möjligt!

Min snygga tjocktröja med trycket "jag är din vän" i framsidan ;) haha jag fick den i högstadiet eftersom jag var med i FRIENDS. Jag älskar svarta jeans & byxor & tights!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback