The most beautiful country...Morocco!


Resan dit
4 timmar från stockholm Arlanda till Madrid. Sedan fick vi vänta ungefär 6 timmar på nästa flyg som skulle ta oss till Casablanca Mohammed V flygplats. Resan gick bra trots att det regnade hela vägen från Sverige till Madrid.


Shit, jag var mycket vitare när jag åkte från Sverige. Ljuset gör att jag ser gul ut på bilden. btw hade tjockis kinder här ha ha!


Middagen vi fick på Marockanska planet Royal air maroc från madrid till casablanca. Lax sandwiches, rulltårta & yoghurt. Maten var OK.

Nere i Marocko:
Nu får bilderna tala för sig själva! Jag hade verkligen superkul med släkt & vänner. Ville verkligen inte tillbaka till Sverige. Usch känner mig deppad varje gång jag kollar på bilderna från sommaren. Vill tillbaka!!!


Godaste chokladmoussen direkt från bageri! ca 9 spenn/st kostade dem!




Vacka solnedgången i stranden från staden där jag kommer ifrån & bor.


Jag <3 frukter


Habibi






Efter första dagen i stranden! Jag älskar när jag får solbrända kinder hihi.






Här började jag bli brun! jag blir brun i ansiktet väldigt fort. OCH det håller vääääldigt länge, vilket gör att folk tror att jag e sådär brun på riktigt hehe.


Jag reste runt mycket men en av dem bästa resorna var till Martil, Norra Marocko. Vi hyrde lägenhet liknande villa som var ett par meter från stranden och pool som ni ser på bilden. LYX


Bilden togs från balkongen.


Vacker utsikt. Bakom berget finns det annat strandställe vid namn Capo Negro. Åker man mer åt det hållet kommer man till Ceuta som tilhör Spanien. Jag får inte glömma att det är medelhavet jag badade i här. Där jag bor är det Atlanten.


Jag red kamel för första gången i mitt liv. Läskig upplevelse. Trodde jag skulle ramla ha ha!


Måste påpeka att i Norra Marocko älskar dem att måla allt utomhus  i ljusblå färg. Det är så fint.


Jag älskar Marockos fina arkitektur. Kolla marken vad fin utsmyckad.




me & sis



Bruuuun






HEMMAGJORD sallad.


duktig flicka.


Omg, pussar eller sniffar hon mig yao hihi


jag fönade håret hoss frissan varje vecka! ibland två gånger i veckan. Kände mig rik och lyxig som blondinbella...


Favvomat under hela sommaren. Inte konstigt att jag förlorat mer än 5 kilo.


Stranden  i miin staaad.

Nej nu orkar jag inte mer. Imorgon får ni resten! Det är mycket kvar. Kika in imorgon.
Natti natti.


Kommentarer
Postat av: Jina

OMG vilka fina bilder!! Vi måste träffas, så får du berätta allt! Verkar iallafall som om du hade skitkul!<3<3<3

2010-08-29 @ 18:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback