matblogg?

God möörgon på er mina gullungar :)
Jag sitter i engelska lektion och försöker skriva klart min covering letter. Jag har nationella i engelska på torsdag... Asså det här vädret gör mig galen. Imorse var det kallt och det regnade lite. Sen nu så woops så har solen tittat fram. Jag måste typ stoppa in kläder för alla årstider i min väska.
Men jag åker ändå bort snart. Så skönt det ska bli. Men jag vill ändå inte att tiden ska gå fort. för jag har så mycket plugg som jag ligger efter i. Jävla natur. Tips från mig, VÄLJ INTE NATUR. det är bara jobbigt. Okej matte tycker jag är kul och intressant men hell no när det gäller fysik och kemi.

När jag slutade blogga tänkte jag starta en annan blogg istället. en matblogg! Jag älskar mat och älskar att laga mat. Inte så ofta som jag stöter på en tjej i min ålder som också älskar att stå i köket like a housewife :) Men jag ångrade mig sen efter, utan jag fortsätter med den här bloggen istället. MEN om ni vill kan jag göra videoinlägg där jag lagar enkla och goda rätter. Marockanskt ska det vara hehe. Well jag får tänka på det =)

fan nu blev jag hungrig efter att jag pratade om mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback