Långa klänningar

Åh gud vad jag är förälskad i långa klänningar. Då menar jag RIKTIGT långa klänningar. Jag har aldrig hittat fina långa här i Sverige... Typiskt att allt ska vara riktigt kortkort.
Förra sommaren hittade jag en jättefin i Marocko som blev min för 200 spänn. DYRT haha typiskt mig i Marocko så ska jag alltid bli jävligt snål och tycka att allt ska kosta 3 kr.. Nej men iallafall för ett par dagar sen kikade jag in i H&M's hemsida och hittade dessa godingar. I beskrivningen står det att det är strand klänningar, men wtf? sånna ska man kunna använda ute med ett par snygga gladiator sandalar.
visst var dem fina?
Här är min klänning :) den skimrar väldigt mycket i solljus.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vart köpte du den? Ge mig råd och exempel om var jag kan köpa en :-)

2010-04-25 @ 22:32:10
Postat av: Jina

Shit vilken snygg klänning från Marocko! :O

I looove it!!<3<3

Kul att du börjat blogga igen! :D

2010-04-26 @ 16:32:15
URL: http://jina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback