Ps

Jag ska äntligen tävla i taek wondo! Den 21 november gäller det. ååh vad jag längtar!




haha hjälmen gör så att kinderna trycks ihop och det ser så jävligt roligt

Juste, nu när jag endå har ett inlägg om taek wondo så kan jag passa på att svara på en av mina läsares fråga om vart jag tränar någonstans.
Jag tränar i Tensta men bor i Sollentuna, så det tar ca halvtimma för mig att åka men det är det värt. Jag älskar klubben. Älskar alla personer där. Jag har inte kört länge men endå så har jag tagit stooooora framsteg och kör bra. Så klubben jag kör i heter Assyriska och ligger i Tensta. och tänk inte då herregudd tensta omg värsta blattestället och jag vet inte vad eller shit assyriska då det är bara syrianer. Fördomar ska man inte ha. Dem som går där är jäävligt duktiga och hjälpsamma.

Kommentarer
Postat av: J

Ååhh då ska jag lätt komma! :O :D

2009-10-17 @ 00:45:27
URL: http://jina.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRATTIS!! haha vad roligt :D

2009-10-17 @ 17:04:34
URL: http://melaika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback