nackdelar med paljetter

Hej!
Idag hann jag med en liten shoppingrunda, visar er allting ikväll och lägger även in första      DAGENS OUTFIT haha.
Jag kollade in såklart en av mina favoritbutiker gina tricot och så hittar jag världens snyggaste party linne! Den var i "lackskinn" eller hur säger man? ja ni vet samma tyg som lackleggings. Jag går såklart in till provrummet för att prova den och se om den passar. Och gissa vad som händer när jag får på mig den? 50% av alla paljetter ramlar av haha. guud så pinsamt. hela golvet var fullt med paljetter plus min kropp också. Sen när jag tar av den så ramlar massa paljetter ifrån linnet. Asså det där linnet kan man bara ha som en tavla hängande i väggen. Det går ju inte att ha på sig den. så synd för den var verkligen jättesnygg MEN paljetter kan inte sitta fast speciellt när det är mycket paljetter. Undrar hur det går att ha paljettleggings hmm...


så synd! får väll ta och leta efter ett sådant linne fast utan paljetter...

Kommentarer
Postat av: questionaire

Har du ngn bra kur eller om du vet ngn bra mot akne?

Hur behandlar du din hy?

2009-10-14 @ 22:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback