jag lever hehe...

Hej bloggen!

Förlåt för att jag inte la upp något tema outfit eller ett inlägg överhuvudtaget... Jag var som sagt sjuk och kunde knappt röra på mig. Idag mår jag dock mycket bättre ^^
Idag är det 28 december, alltså 3 dagar kvar till nyårsafton! Tycker inte ni att året har gått fort? Det är ju bara 6 månader kvar till sommaren! okej bara och bara hehe men det kommer gå jävligt fort =)

Idag skall jag lägga upp nyårstema för både tjejer och killar! Jag fick önskemål om att skriva inlägg om hälsa och mat och framför allt mer killmode... Så det får bli mitt nyårslöfte! Att bli duktigare på att skriva om mer intressanta saker. Men ni måste hjälpa mig genom att skriva förslag på det ni tycker är kul att läsa.

Jag har blivit frågad om vad jag tycker om kenza som designade skor som det redan fanns liknande... Haha i början förstod jag inte men sen när jag kollade in hennes blogg så förstod jag. Jag har inget emot Kenza och hon kommer från samma ursprung som mig. Tycker att hon är cool men håller inte med om allt hon gör. Jag har sett hennes skor och jag blev lite besviken eftersom det inte blev en "woow" känsla när jag såg dem, utan dem såg ut som skor som finns att köpa bla i Nelly. Att göra ett design jobb är svårt eftersom man lätt kan hamna i fällan där man råkar göra en liknande sak. Jag tror nog inte att hon gjorde det men mening. Men man vet aldrig, hon kanske inte tänkte sig för när hon blev "inspirerad".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback