Galen kväll i Kista C

Ja som ni ser på rubriken, haha min älskade vän kom hem till mig idag för att hjälpa mig med ellära, Sen när hon skulle hem så bestämde vi oss för att ta en "snabb" promenad till kista som dock varade i 2 timmar haha. Iallafall så måste jag påpeka att varje gång vi är tillsammans så knasar vi till oss. Jag kom på idén att vi skulle spela turister och att vi endast kunde franska och liiite engelska! haha hon kunde inte franska så hon satt och svarade mig med hennes språk?! Vi bestämde oss för att fråga folk i kista vart Mcdonalds låg. Så hon började skrika till alla killar MONSIO FRONSII??? hahahaha alla kollade snett, vi har så kul tillsammans =) love u sister. Det blev tyvärr ingen shopping, bara bus hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback